Sprawozdanie z konferencji naukowej „Zaburzenia płynności mowy – teoria i praktyka. Edycja II” (Katowice, 25–26 sierpnia 2016)

Autor

  • Małgorzata Grzonka studentka studiów magisterskich na filologii polskiej Uniwersytet Śląski w Katowicach
  • Aleksandra Weber nauczyciel w Zespole Szkół nr 3 w Żorach

Biogramy autorów

Małgorzata Grzonka - studentka studiów magisterskich na filologii polskiej Uniwersytet Śląski w Katowicach

Małgorzata Grzonka, lic. (filologia polska), studentka psychologii i filologii polskiej na Uniwersytecie Śląskim. Zainteresowania badawcze: język w mediach, kultura języka polskiego, socjolingwistyka, psychologia społeczna.

Aleksandra Weber - nauczyciel w Zespole Szkół nr 3 w Żorach

Aleksandra Weber, mgr, nauczyciel języka polskiego w Zespole Szkół nr 3 w Żorach, absolwentka Wydziału Filologicznego Uniwersytetu Śląskiego. Zainteresowania badawcze: dydaktyka języka polskiego,
dydaktyka literatury, językowy obraz świata.

Pobrania

Opublikowane

2017-12-22

Jak cytować

Grzonka, M., & Weber, A. (2017). Sprawozdanie z konferencji naukowej „Zaburzenia płynności mowy – teoria i praktyka. Edycja II” (Katowice, 25–26 sierpnia 2016). Forum Lingwistyczne, (4). Pobrano z https://trrest.vot.pl/ojsus/index.php/FL/article/view/6808