Odkrywanie obrazu (w dobie audiowizualności) Agnieszka Kampka, Retoryka wizualna. Obraz jako narzędzie perswazji. 


Autor

Abstrakt

brak

Biogram autora

Paweł Sarna - Instytut Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach.

Autor dwóch monografii: Śląska awangarda. Poeci grupy Kontekst (2004), Przypisy do nicości. Poezja Zbigniewa Bieńkowskiego (2010) oraz kilkudziesięciu artykułów naukowych. Jest pracownikiem Instytutu Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Jego zainteresowania naukowe to: prasa społeczno­kulturalna, związki literatury i mediów, retoryka dziennikarska.

Bibliografia

Hopfinger M., 2002, Wprowadzenie, w: tejże, red., Nowe media w komunikacji społecznej w XX wieku, Warszawa.

Kampka A., 2011, Retoryka wizualna. Perspektywy i pytania, w:„Forum Artis Rhetoricae”, nr 1.

Lichański J.Z., 2012, Instrukcja obsługi tekstów. Metody retoryki?, w:, „Forum Artis Rhetoricae”, nr 2.

Tarasewicz­Gryt O., 2010, Facebook jako przykład retoryki uczestnictwa, w: „Forum Artis Rhetoricae”, nr 1–2.

Pobrania

Opublikowane

2020-12-07

Jak cytować

Sarna, P. (2020). Odkrywanie obrazu (w dobie audiowizualności) Agnieszka Kampka, Retoryka wizualna. Obraz jako narzędzie perswazji. 
. Postscriptum Polonistyczne, 14(2), 405–409. Pobrano z https://trrest.vot.pl/ojsus/index.php/PPol/article/view/10475