Nauczanie kultury i języka polskiego jako obcego w Polsce i na świecie. Sukcesy, problemy, wyzwania

Autor

  • Anna Roter-Bourkane dr, Studium Języka i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców, Uniwersytet Adama Mickiewicza w Poznaniu, Polska. https://orcid.org/0000-0001-6760-8924
  • Małgorzata Zduniak-Wiktorowicz dr, Polsko-Niemiecki Instytut Badawczy, Collegium Polonicum w Słubicach, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Polska; Uniwersytet Europejski Viadrina we Frankfurcie nad Odrą, Niemcy. https://orcid.org/0000-0002-8025-3993

Abstrakt

brak

Biogramy autorów

Anna Roter-Bourkane - dr, Studium Języka i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców, Uniwersytet Adama Mickiewicza w Poznaniu, Polska.

Naucza grupy na każdym poziomie zaawansowania, specjalizuje się w przybliżaniu cudzoziemcom zagadnień kulturowych i literackich. Nie stroni do nowych mediów, na zajęciach lubi wykorzystywać ich możliwości. Prowadzi wykłady po angielsku o historii materialnej XIX wieku w ramach programu AMU PIE.

Małgorzata Zduniak-Wiktorowicz - dr, Polsko-Niemiecki Instytut Badawczy, Collegium Polonicum w Słubicach, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Polska; Uniwersytet Europejski Viadrina we Frankfurcie nad Odrą, Niemcy.

Wykładowczyni na kierunku filologia polska jako obca Wydziału Filologii Polskiej i Klasycznej UAM. Pracowała na Uniwersytecie Christiana Albrechta w Kilonii oraz w Studium Języka i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców UAM.

Pobrania

Opublikowane

2020-12-12

Jak cytować

Roter-Bourkane, A., & Zduniak-Wiktorowicz, M. (2020). Nauczanie kultury i języka polskiego jako obcego w Polsce i na świecie. Sukcesy, problemy, wyzwania. Postscriptum Polonistyczne, 11(1), 275–281. Pobrano z https://trrest.vot.pl/ojsus/index.php/PPol/article/view/10575