Tropiąc „dyskretną obecność” Julii Hartwig. Recenzja książki Elżbiety Dutki Centra, prowincje, zaułki. Twórczość Julii Hartwig jako auto/bio/geo/grafia

Autor

Abstrakt

brak

Biogram autora

Agnieszka Nęcka - dr hab., Uniwersytet Śląski w Katowicach, Instytut Nauk o Literaturze Polskiej im. Ireneusza Opackiego, Katowice, Polska.

Krytyk literacki współpracujący m.in. z „artPAPIEREM”, „Nowymi Książkami”, „Pograniczami”, „Twórczością”. Jest autorką książek: Granice przyzwoitości. Doświadczenie intymności w prozie najnowszej (2006); Starsze, nowsze, najnowsze. Szkice o prozie polskiej XX i XXI wieku (2010); Cielesne o(d)słony. Dyskursy erotyczne w polskiej prozie po 1989 roku (2011); Co ważne i ważniejsze. Notatki o prozie polskiej XXI wieku (2012); Emigracje intymne. O współczesnych polskich narracjach autobiograficznych (2013); Polifonia. Literatura polska początku XXI wieku (2015). Redaktor działu krytyki literackiej w „Postscriptum Polonistycznym”. Stypendystka Marszałka Województwa Śląskiego w dziedzinie kultury (2009).

Pobrania

Opublikowane

2020-09-25

Jak cytować

Nęcka, A. (2020). Tropiąc „dyskretną obecność” Julii Hartwig. Recenzja książki Elżbiety Dutki Centra, prowincje, zaułki. Twórczość Julii Hartwig jako auto/bio/geo/grafia. Postscriptum Polonistyczne, 20(2), 277–281. Pobrano z https://trrest.vot.pl/ojsus/index.php/PPol/article/view/9934