Specyfika świata przedstawionego we współczesnej dramaturgii rosyjskiej. Od ideologicznego huraoptymizmu do umiarkowanej akceptacji i krytycyzmu

Autor

  • Walenty Piłat Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie

Słowa kluczowe:

documentary drama, Mikhail Shatrov, Lyudmila Petrushevskaya, M. Gorbachev’s reforms, Nina Sadur, Nikolay Kolyada, contemporary Russian drama

Abstrakt

The article points to the ways of creating the depicted world by the playwrights of the 80s and the 90s of the 20th century. It also indicates the next stages of the development of contemporary Russian drama, referring to the works by, among others, Yevgeni Grishkovetz, Ivan Vyrypaev, and the Presnyakov Brothers.

Pobrania

Opublikowane

2016-08-21

Jak cytować

Piłat, W. (2016). Specyfika świata przedstawionego we współczesnej dramaturgii rosyjskiej. Od ideologicznego huraoptymizmu do umiarkowanej akceptacji i krytycyzmu. Rusycystyczne Studia Literaturoznawcze, 26, 242–249. Pobrano z https://trrest.vot.pl/ojsus/index.php/RSL/article/view/14453

Numer

Dział

Dział główny