Reklama w działaniach komunikacyjnych jednostki samorządu terytorialnego

Autor

DOI:

https://doi.org/10.31261/SPUS.2020.28.05

Słowa kluczowe:

samorząd, promocja, reklama natywna, reklama porównawcza, media samorządowe

Abstrakt

Artykuł dotyczy aktywności samorządów w obszarze komunikacji perswazyjnej. Celem jest określenie zasadności i zgodności z przepisami podejmowanych działań oraz wskazanie na uwarunkowania, którym odpowiadać powinna polityka reklamowa administracji publicznej. Przedstawiono charakterystykę przedsięwzięć promocyjnych realizowanych zarówno bezpośrednio przez gminy lub powiaty, jak i za pośrednictwem nadawców zewnętrznych, a w tym środków masowego przekazu. Zaprezentowano ponadto wyniki badań empirycznych dotyczących technik i narzędzi reklamy jednostek samorządu terytorialnego, ich społecznego zasięgu oraz wysokości nakładów budżetowych przeznaczanych na promocję.

Pobrania

Opublikowane

2020-03-29

Jak cytować

Krawczyk, D. (2020). Reklama w działaniach komunikacyjnych jednostki samorządu terytorialnego. Studia Politicae Universitatis Silesiensis, 28, 103–118. https://doi.org/10.31261/SPUS.2020.28.05

Numer

Dział

Komunikowanie społeczne i polityczne