Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Code of ethics
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 57 No. 3 (2022)
Vol. 57 No. 3 (2022)
Published:
2022-09-30
Articles
Teachers working with students who have special educational needs and disabilities in Poland during the SARS-COV-2 pandemic
Diana Aksamit, Milena Miałkowska-Kozaryna
5-18
PDF (Język Polski)
Kwestionariusz Psychologicznych Skutków Długotrwałego Stresu (KPSDS) dla dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną: konstrukcja i analiza właściwości psychometrycznych
Paulina Gołaska-Ciesielska, Małgorzata Rękosiewicz
19-37
PDF (Język Polski)
Komunikacja dzieci z głęboką niepełnosprawnością intelektualną w środowisku rodzinnym w znanych kontekstach sytuacyjnych – część I
Beata Rajter
39-60
PDF (Język Polski)
Matki dzieci z niepełnosprawnością sprzężoną oraz trudnościami w komunikowaniu się jako interesariuszki inkluzji ich dzieci
Joanna Doroszuk
61-74
PDF (Język Polski)
„Trudne macierzyństwo” kobiet wychowujących dzieci przedwcześnie urodzone
Jagoda Sobek, Małgorzata Walkiewicz-Krutak
75-100
PDF (Język Polski)
Kapitał społeczny studentów pedagogiki specjalnej ‒ między rodziną a „wielkim” światem
Ewa Bilska
101-122
PDF (Język Polski)
Current Issue
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Language
Język Polski
English