Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
logo
  • Current
  • Archives
  • Announcements
  • About
    • About the Journal
    • Submissions
    • Editorial Team
    • Privacy Statement
    • Contact
    • Code of ethics
Search
  • Register
  • Login
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 57 No. 3 (2022)

Vol. 57 No. 3 (2022)

Published: 2022-09-30

Articles

  • Teachers working with students who have special educational needs and disabilities in Poland during the SARS-COV-2 pandemic

    Diana Aksamit, Milena Miałkowska-Kozaryna
    5-18
    • PDF (Język Polski)
  • Kwestionariusz Psychologicznych Skutków Długotrwałego Stresu (KPSDS) dla dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną: konstrukcja i analiza właściwości psychometrycznych

    Paulina Gołaska-Ciesielska, Małgorzata Rękosiewicz
    19-37
    • PDF (Język Polski)
  • Komunikacja dzieci z głęboką niepełnosprawnością intelektualną w środowisku rodzinnym w znanych kontekstach sytuacyjnych – część I

    Beata Rajter
    39-60
    • PDF (Język Polski)
  • Matki dzieci z niepełnosprawnością sprzężoną oraz trudnościami w komunikowaniu się jako interesariuszki inkluzji ich dzieci

    Joanna Doroszuk
    61-74
    • PDF (Język Polski)
  • „Trudne macierzyństwo” kobiet wychowujących dzieci przedwcześnie urodzone

    Jagoda Sobek, Małgorzata Walkiewicz-Krutak
    75-100
    • PDF (Język Polski)
  • Kapitał społeczny studentów pedagogiki specjalnej ‒ między rodziną a „wielkim” światem

    Ewa Bilska
    101-122
    • PDF (Język Polski)

Current Issue

  • Atom logo
  • RSS2 logo
  • RSS1 logo

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians

Language

  • Język Polski
  • English
More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.