Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
logo
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
    • Etyka publikacyjna
Szukaj
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 57 Nr 3 (2022)

Tom 57 Nr 3 (2022)

Opublikowane: 2022-09-30

Articles

  • Teachers working with students who have special educational needs and disabilities in Poland during the SARS-COV-2 pandemic

    Diana Aksamit, Milena Miałkowska-Kozaryna
    5-18
    • PDF
  • Kwestionariusz Psychologicznych Skutków Długotrwałego Stresu (KPSDS) dla dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną: konstrukcja i analiza właściwości psychometrycznych

    Paulina Gołaska-Ciesielska, Małgorzata Rękosiewicz
    19-37
    • PDF
  • Komunikacja dzieci z głęboką niepełnosprawnością intelektualną w środowisku rodzinnym w znanych kontekstach sytuacyjnych – część I

    Beata Rajter
    39-60
    • PDF
  • Matki dzieci z niepełnosprawnością sprzężoną oraz trudnościami w komunikowaniu się jako interesariuszki inkluzji ich dzieci

    Joanna Doroszuk
    61-74
    • PDF
  • „Trudne macierzyństwo” kobiet wychowujących dzieci przedwcześnie urodzone

    Jagoda Sobek, Małgorzata Walkiewicz-Krutak
    75-100
    • PDF
  • Kapitał społeczny studentów pedagogiki specjalnej ‒ między rodziną a „wielkim” światem

    Ewa Bilska
    101-122
    • PDF

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Język / Language

  • Język Polski
  • English
Więcej informacji o systemie publikacji, Platformie i Obiegu OJS/PKP.