Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Open Menu
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
Etyka publikacyjna
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Strona domowa
/
Archiwum
/
Tom 57 Nr 3 (2022)
Tom 57 Nr 3 (2022)
Opublikowane:
2022-09-30
Articles
Teachers working with students who have special educational needs and disabilities in Poland during the SARS-COV-2 pandemic
Diana Aksamit, Milena Miałkowska-Kozaryna
5-18
PDF
Kwestionariusz Psychologicznych Skutków Długotrwałego Stresu (KPSDS) dla dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną: konstrukcja i analiza właściwości psychometrycznych
Paulina Gołaska-Ciesielska, Małgorzata Rękosiewicz
19-37
PDF
Komunikacja dzieci z głęboką niepełnosprawnością intelektualną w środowisku rodzinnym w znanych kontekstach sytuacyjnych – część I
Beata Rajter
39-60
PDF
Matki dzieci z niepełnosprawnością sprzężoną oraz trudnościami w komunikowaniu się jako interesariuszki inkluzji ich dzieci
Joanna Doroszuk
61-74
PDF
„Trudne macierzyństwo” kobiet wychowujących dzieci przedwcześnie urodzone
Jagoda Sobek, Małgorzata Walkiewicz-Krutak
75-100
PDF
Kapitał społeczny studentów pedagogiki specjalnej ‒ między rodziną a „wielkim” światem
Ewa Bilska
101-122
PDF
Aktualny numer
Informacje
dla czytelników
dla autorów
dla bibliotekarzy
Język / Language
Język Polski
English