Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
logo
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
    • Etyka publikacyjna
Szukaj
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 53 Nr 3 (2021)

Tom 53 Nr 3 (2021)

Opublikowane: 2021-09-30

Articles

  • Potential curriculum conundrums with inclusive education for students with extensive and pervasive support needs

    Diane L Ryndak, Dale Baker, Somer Matthews, Kirsten Lansey, Debbie Taub
    5-16
    • PDF
  • Research on implementing inclusive education for municipality and preschool levels in Taiwan

    Su-Jan Lin
    17-34
    • PDF
  • Edukacyjne problemy dzieci z niepełnosprawnością obdarzonych zadatkami uzdolnień matematycznych: wyniki badań, interpretacje i wnioski

    Edyta Gruszczyk-Kolczyńska, Zuzanna Jastrzębska-Krajewska
    35-55
    • PDF
  • Badania włączające. Potencjał i ograniczenia w kontekście dotychczasowych doświadczeń

    Monika Parchomiuk
    57-72
    • PDF
  • Poczucie przynależności do grup dyskryminowanych wśród osób z niepełnosprawnością w Polsce

    Tomasz Masłyk
    73-93
    • PDF
  • Samoocena oraz poczucie samotności rodzeństwa dzieci i młodzieży z zaburzeniami neurorozwojowymi

    Paulina Stochła-Smalarz, Tomasz Gosztyła
    95-105
    • PDF
  • Inclusive education works: I am a testimony

    Floyd Morris
    107-125
    • PDF

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Język / Language

  • Język Polski
  • English
Więcej informacji o systemie publikacji, Platformie i Obiegu OJS/PKP.