Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Open Menu
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
Etyka publikacyjna
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Strona domowa
/
Archiwum
/
Tom 53 Nr 3 (2021)
Tom 53 Nr 3 (2021)
Opublikowane:
2021-09-30
Articles
Potential curriculum conundrums with inclusive education for students with extensive and pervasive support needs
Diane L Ryndak, Dale Baker, Somer Matthews, Kirsten Lansey, Debbie Taub
5-16
PDF
Research on implementing inclusive education for municipality and preschool levels in Taiwan
Su-Jan Lin
17-34
PDF
Edukacyjne problemy dzieci z niepełnosprawnością obdarzonych zadatkami uzdolnień matematycznych: wyniki badań, interpretacje i wnioski
Edyta Gruszczyk-Kolczyńska, Zuzanna Jastrzębska-Krajewska
35-55
PDF
Badania włączające. Potencjał i ograniczenia w kontekście dotychczasowych doświadczeń
Monika Parchomiuk
57-72
PDF
Poczucie przynależności do grup dyskryminowanych wśród osób z niepełnosprawnością w Polsce
Tomasz Masłyk
73-93
PDF
Samoocena oraz poczucie samotności rodzeństwa dzieci i młodzieży z zaburzeniami neurorozwojowymi
Paulina Stochła-Smalarz, Tomasz Gosztyła
95-105
PDF
Inclusive education works: I am a testimony
Floyd Morris
107-125
PDF
Aktualny numer
Informacje
dla czytelników
dla autorów
dla bibliotekarzy
Język / Language
Język Polski
English