Alternatywne i wspomagające metody komunikacji dziecka z mózgowym porażeniem dziecięcym – scenariusze zajęć

Authors

  • Zuzanna Gryszka-Mędrek:

Abstract

The introduction of alterantive and supportive methods of communication in children with cerebral palsy ...

Author Biography

Zuzanna Gryszka-Mędrek:

mgr, nauczyciel wczesnoszkolny i przedszkolny, logopeda. Ukończyła podyplomowe studia w zakresie logopedii i neurologopedii na Uniwersytecie Śląskim. Pracuje z dziećmi i dorosłymi z różnymi zaburzeniami neurologicznymi. Zainteresowania naukowe koncentruje głównie wokół form i metod komunikacji alternatywnej i wspomagającej.

Published

2012-01-01

How to Cite

Gryszka-Mędrek:, Z. (2012). Alternatywne i wspomagające metody komunikacji dziecka z mózgowym porażeniem dziecięcym – scenariusze zajęć. Logopedia Silesiana, (1). Retrieved from https://trrest.vot.pl/ojsus/index.php/LOGOPEDIASILESIANA/article/view/3124

Issue

Section

Część trzecia. Materiały, pomoce, sprawozdania