Escape room jako zadanie domowe

Autor

  • Małgorzata Kłoskowicz Uniwersytet Śląski w Katowicach
  • Evelina Bendoraitienė Uniwersytet Witolda Wielkiego

Słowa kluczowe:

Escape room, komunikacja, innowacja, metoda edukacyjna

Abstrakt

Escape room to dosłownie pokój ucieczek służący przede wszystkim rozrywce. Można jednak przekształcić escape room w innowacyjną metodę edukacyjną i zaproponować studentom. Największymi zaletami edukacyjnego escape roomu są nie tylko przekazywane w niecodzienny sposób informacje, lecz również możliwość rozwijania wielu kompetencji. Są to przede wszystkim umiejętności: krytycznego i logicznego myślenia, współpracy i w ogóle pracy zespołowej, efektywnej komunikacji, budowania scenariusza czy kreatywności. To też świetne narzędzie do motywowania studentów do większego zaangażowania się w zajęcia.

Opublikowane

2024-04-19

Jak cytować

Kłoskowicz, M., & Bendoraitienė, E. (2024). Escape room jako zadanie domowe. No Limits, (1(9), 28–29. Pobrano z https://trrest.vot.pl/ojsus/index.php/no_limits/article/view/17413