Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
logo
  • Current
  • Archives
  • Announcements
  • About
    • About the Journal
    • Submissions
    • Editorial Team
    • Privacy Statement
    • Contact
    • Code of ethics
Search
  • Register
  • Login
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 54 No. 4 (2021)

Vol. 54 No. 4 (2021)

Published: 2021-12-30

Articles

  • Inclusive education in a strengths-based era: changing attitudes and practices

    Michael L Wehmeyer, Jennifer A Kurth
    5-28
    • PDF (Język Polski)
  • Prevention of addiction through emotional and prosocial education

    Mar Badia, Pilar Escotorin, Robert Roche
    29-47
    • PDF (Język Polski)
  • Education of students with intellectual disabilities in the United States, China and Poland. Analytical and comparative approach

    Diana Aksamit, Morgan Chitiyo, John Wheeler
    49-61
    • PDF (Język Polski)
  • Funkcjonowanie osobiste i zawodowe nauczycieli oraz specjalistów placówek oświatowych podczas pracy zdalnej w czasie pierwszej fali pandemii w Polsce

    Monika Skura
    63-89
    • PDF (Język Polski)
  • Zwrot ikoniczny w dyskursach o niepełnosprawności: Analiza memów internetowych

    Wioletta Stęczniewska
    91-101
    • PDF (Język Polski)
  • Kryzysy wieku rozwojowego w kontekście zmian plastycznych układu nerwowego

    Maria Weker
    103-117
    • PDF (Język Polski)
  • An assessment of inclusive education in Sub Saharan Africa and a framework for evaluating an institution’s system

    Argnue Chitiyo
    119-130
    • PDF (Język Polski)

Current Issue

  • Atom logo
  • RSS2 logo
  • RSS1 logo

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians

Language

  • Język Polski
  • English
More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.