Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Code of ethics
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 54 No. 4 (2021)
Vol. 54 No. 4 (2021)
Published:
2021-12-30
Articles
Inclusive education in a strengths-based era: changing attitudes and practices
Michael L Wehmeyer, Jennifer A Kurth
5-28
PDF (Język Polski)
Prevention of addiction through emotional and prosocial education
Mar Badia, Pilar Escotorin, Robert Roche
29-47
PDF (Język Polski)
Education of students with intellectual disabilities in the United States, China and Poland. Analytical and comparative approach
Diana Aksamit, Morgan Chitiyo, John Wheeler
49-61
PDF (Język Polski)
Funkcjonowanie osobiste i zawodowe nauczycieli oraz specjalistów placówek oświatowych podczas pracy zdalnej w czasie pierwszej fali pandemii w Polsce
Monika Skura
63-89
PDF (Język Polski)
Zwrot ikoniczny w dyskursach o niepełnosprawności: Analiza memów internetowych
Wioletta Stęczniewska
91-101
PDF (Język Polski)
Kryzysy wieku rozwojowego w kontekście zmian plastycznych układu nerwowego
Maria Weker
103-117
PDF (Język Polski)
An assessment of inclusive education in Sub Saharan Africa and a framework for evaluating an institution’s system
Argnue Chitiyo
119-130
PDF (Język Polski)
Current Issue
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Language
Język Polski
English