Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
logo
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
    • Etyka publikacyjna
Szukaj
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 54 Nr 4 (2021)

Tom 54 Nr 4 (2021)

Opublikowane: 2021-12-30

Articles

  • Inclusive education in a strengths-based era: changing attitudes and practices

    Michael L Wehmeyer, Jennifer A Kurth
    5-28
    • PDF
  • Prevention of addiction through emotional and prosocial education

    Mar Badia, Pilar Escotorin, Robert Roche
    29-47
    • PDF
  • Education of students with intellectual disabilities in the United States, China and Poland. Analytical and comparative approach

    Diana Aksamit, Morgan Chitiyo, John Wheeler
    49-61
    • PDF
  • Funkcjonowanie osobiste i zawodowe nauczycieli oraz specjalistów placówek oświatowych podczas pracy zdalnej w czasie pierwszej fali pandemii w Polsce

    Monika Skura
    63-89
    • PDF
  • Zwrot ikoniczny w dyskursach o niepełnosprawności: Analiza memów internetowych

    Wioletta Stęczniewska
    91-101
    • PDF
  • Kryzysy wieku rozwojowego w kontekście zmian plastycznych układu nerwowego

    Maria Weker
    103-117
    • PDF
  • An assessment of inclusive education in Sub Saharan Africa and a framework for evaluating an institution’s system

    Argnue Chitiyo
    119-130
    • PDF

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Język / Language

  • Język Polski
  • English
Więcej informacji o systemie publikacji, Platformie i Obiegu OJS/PKP.