Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Open Menu
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
Etyka publikacyjna
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Strona domowa
/
Archiwum
/
Tom 54 Nr 4 (2021)
Tom 54 Nr 4 (2021)
Opublikowane:
2021-12-30
Articles
Inclusive education in a strengths-based era: changing attitudes and practices
Michael L Wehmeyer, Jennifer A Kurth
5-28
PDF
Prevention of addiction through emotional and prosocial education
Mar Badia, Pilar Escotorin, Robert Roche
29-47
PDF
Education of students with intellectual disabilities in the United States, China and Poland. Analytical and comparative approach
Diana Aksamit, Morgan Chitiyo, John Wheeler
49-61
PDF
Funkcjonowanie osobiste i zawodowe nauczycieli oraz specjalistów placówek oświatowych podczas pracy zdalnej w czasie pierwszej fali pandemii w Polsce
Monika Skura
63-89
PDF
Zwrot ikoniczny w dyskursach o niepełnosprawności: Analiza memów internetowych
Wioletta Stęczniewska
91-101
PDF
Kryzysy wieku rozwojowego w kontekście zmian plastycznych układu nerwowego
Maria Weker
103-117
PDF
An assessment of inclusive education in Sub Saharan Africa and a framework for evaluating an institution’s system
Argnue Chitiyo
119-130
PDF
Aktualny numer
Informacje
dla czytelników
dla autorów
dla bibliotekarzy
Język / Language
Język Polski
English