Gry wideo. Przestrzeń twórcza i wspomaganie edukacji

Autor

  • Tomasz Płosa Uniwersytet Śląski w Katowicach
  • Michał Kłosiński Uniwersytet Śląski w Katowicach

Słowa kluczowe:

edukacja, gry wideo, groznawstwo, rzeczywistość wirtualna

Abstrakt

Osoby zajmujące się szkolnictwem dostrzegły, iż gry są częścią kultury, a specjalistki i specjalistów zajmujących się nimi warto zaprosić do współpracy. Wciąż jednak w kształceniu nauczycieli różnych przedmiotów brakuje zajęć poświęconych kulturze gier. Nie mamy również podręcznika tłumaczącego, jak uczyć o grach. Potrzebne są rozwiązania systemowe, które wspomogą nauczycieli.

Opublikowane

2024-04-19

Jak cytować

Płosa, T., & Kłosiński, M. (2024). Gry wideo. Przestrzeń twórcza i wspomaganie edukacji. No Limits, (1(9), 20–23. Pobrano z https://trrest.vot.pl/ojsus/index.php/no_limits/article/view/17410