Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Code of ethics
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 56 No. 2 (2022)
Vol. 56 No. 2 (2022)
Published:
2022-06-30
Articles
Pedagogical diagnostics of object activity in pupils with severe multiple disabilities
Elena A. Lemekh, Tatiana V. Lisovskaya
5-23
PDF (Język Polski)
English teachers’ awareness and the selected methods when teaching foreign language to deaf and hard-of-hearing (DHH) learners
Krzysztof Polok, Monika Surma
25-39
PDF (Język Polski)
Homelessness and disability in the experience of women
Hanna Żuraw
41-48
PDF (Język Polski)
Podmioty polityki społecznej na rzecz rozwoju mieszkalnictwa wspomaganego w Polsce
Maria Łuszczyńska
49-63
PDF (Język Polski)
Poczucie własnej skuteczności studentów z uszkodzonym narządem słuchu – prezentacja wyników badań własnych
Dorota Szulc
65-82
PDF (Język Polski)
Starość osób z niepełnosprawnością intelektualną w perspektywie systemowej, rodzinnej i osobistej
Agnieszka Żabińska
83-98
PDF (Język Polski)
Portrety uczestników programu mieszkań wspomaganych – na podstawie projektu „Azymut – Samodzielność”
Monika Bielska-Łach
99-104
PDF (Język Polski)
Current Issue
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Language
Język Polski
English