Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Open Menu
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
Etyka publikacyjna
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Strona domowa
/
Archiwum
/
Tom 56 Nr 2 (2022)
Tom 56 Nr 2 (2022)
Opublikowane:
2022-06-30
Articles
Pedagogical diagnostics of object activity in pupils with severe multiple disabilities
Elena A. Lemekh, Tatiana V. Lisovskaya
5-23
PDF
English teachers’ awareness and the selected methods when teaching foreign language to deaf and hard-of-hearing (DHH) learners
Krzysztof Polok, Monika Surma
25-39
PDF
Homelessness and disability in the experience of women
Hanna Żuraw
41-48
PDF
Podmioty polityki społecznej na rzecz rozwoju mieszkalnictwa wspomaganego w Polsce
Maria Łuszczyńska
49-63
PDF
Poczucie własnej skuteczności studentów z uszkodzonym narządem słuchu – prezentacja wyników badań własnych
Dorota Szulc
65-82
PDF
Starość osób z niepełnosprawnością intelektualną w perspektywie systemowej, rodzinnej i osobistej
Agnieszka Żabińska
83-98
PDF
Portrety uczestników programu mieszkań wspomaganych – na podstawie projektu „Azymut – Samodzielność”
Monika Bielska-Łach
99-104
PDF
Aktualny numer
Informacje
dla czytelników
dla autorów
dla bibliotekarzy
Język / Language
Język Polski
English