Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
logo
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
    • Etyka publikacyjna
Szukaj
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 56 Nr 2 (2022)

Tom 56 Nr 2 (2022)

Opublikowane: 2022-06-30

Articles

  • Pedagogical diagnostics of object activity in pupils with severe multiple disabilities

    Elena A. Lemekh, Tatiana V. Lisovskaya
    5-23
    • PDF
  • English teachers’ awareness and the selected methods when teaching foreign language to deaf and hard-of-hearing (DHH) learners

    Krzysztof Polok, Monika Surma
    25-39
    • PDF
  • Homelessness and disability in the experience of women

    Hanna Żuraw
    41-48
    • PDF
  • Podmioty polityki społecznej na rzecz rozwoju mieszkalnictwa wspomaganego w Polsce

    Maria Łuszczyńska
    49-63
    • PDF
  • Poczucie własnej skuteczności studentów z uszkodzonym narządem słuchu – prezentacja wyników badań własnych

    Dorota Szulc
    65-82
    • PDF
  • Starość osób z niepełnosprawnością intelektualną w perspektywie systemowej, rodzinnej i osobistej

    Agnieszka Żabińska
    83-98
    • PDF
  • Portrety uczestników programu mieszkań wspomaganych – na podstawie projektu „Azymut – Samodzielność”

    Monika Bielska-Łach
    99-104
    • PDF

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Język / Language

  • Język Polski
  • English
Więcej informacji o systemie publikacji, Platformie i Obiegu OJS/PKP.