Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
logo
  • Current
  • Archives
  • Announcements
  • About
    • About the Journal
    • Submissions
    • Editorial Team
    • Privacy Statement
    • Contact
    • Code of ethics
Search
  • Register
  • Login
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 59 No. 1 (2023)

Vol. 59 No. 1 (2023)

Published: 2023-03-30

Articles

  • Studia jako przestrzeń kształtowania tożsamości zawodowej pedagogów specjalnych

    Sławomir Olszewski
    5-16
    • PDF (Język Polski)
  • Namysł nad klasyfikacją w pedagogice specjalnej sprowokowany propozycją wyodrębnienia geragogiki specjalnej

    Katarzyna Parys
    17-35
    • PDF (Język Polski)
  • Listy do Młodego Nauczyciela – przypomnienia

    Grażyna Dryżałowska
    37-46
    • PDF (Język Polski)
  • Niepełnosprawność – refleksje w kontekście Strategii na rzecz Osób z Niepełnosprawnościami 2021–2030

    Irena Ramik-Mażewska
    47-59
    • PDF (Język Polski)
  • Kategorie różnicujące w partycypacyjnych badaniach w działaniu oparte na modelu typu Mode 1 Science i Mode 2 Science w obszarze pedagogiki specjalnej

    Agata Borowska
    61-81
    • PDF (Język Polski)
  • Rola dyrektora w budowaniu inkluzyjnej kultury szkoły w opiniach nauczycieli

    Karolina Tersa
    83-106
    • PDF (Język Polski)

Current Issue

  • Atom logo
  • RSS2 logo
  • RSS1 logo

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians

Language

  • Język Polski
  • English
More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.