Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Code of ethics
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 59 No. 1 (2023)
Vol. 59 No. 1 (2023)
Published:
2023-03-30
Articles
Studia jako przestrzeń kształtowania tożsamości zawodowej pedagogów specjalnych
Sławomir Olszewski
5-16
PDF (Język Polski)
Namysł nad klasyfikacją w pedagogice specjalnej sprowokowany propozycją wyodrębnienia geragogiki specjalnej
Katarzyna Parys
17-35
PDF (Język Polski)
Listy do Młodego Nauczyciela
– przypomnienia
Grażyna Dryżałowska
37-46
PDF (Język Polski)
Niepełnosprawność – refleksje w kontekście Strategii na rzecz Osób z Niepełnosprawnościami 2021–2030
Irena Ramik-Mażewska
47-59
PDF (Język Polski)
Kategorie różnicujące w partycypacyjnych badaniach w działaniu oparte na modelu typu
Mode 1 Science
i
Mode 2 Science
w obszarze pedagogiki specjalnej
Agata Borowska
61-81
PDF (Język Polski)
Rola dyrektora w budowaniu inkluzyjnej kultury szkoły w opiniach nauczycieli
Karolina Tersa
83-106
PDF (Język Polski)
Current Issue
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Language
Język Polski
English