Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Open Menu
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
Etyka publikacyjna
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Strona domowa
/
Archiwum
/
Tom 59 Nr 1 (2023)
Tom 59 Nr 1 (2023)
Opublikowane:
2023-03-30
Articles
Studia jako przestrzeń kształtowania tożsamości zawodowej pedagogów specjalnych
Sławomir Olszewski
5-16
PDF
Namysł nad klasyfikacją w pedagogice specjalnej sprowokowany propozycją wyodrębnienia geragogiki specjalnej
Katarzyna Parys
17-35
PDF
Listy do Młodego Nauczyciela
– przypomnienia
Grażyna Dryżałowska
37-46
PDF
Niepełnosprawność – refleksje w kontekście Strategii na rzecz Osób z Niepełnosprawnościami 2021–2030
Irena Ramik-Mażewska
47-59
PDF
Kategorie różnicujące w partycypacyjnych badaniach w działaniu oparte na modelu typu
Mode 1 Science
i
Mode 2 Science
w obszarze pedagogiki specjalnej
Agata Borowska
61-81
PDF
Rola dyrektora w budowaniu inkluzyjnej kultury szkoły w opiniach nauczycieli
Karolina Tersa
83-106
PDF
Aktualny numer
Informacje
dla czytelników
dla autorów
dla bibliotekarzy
Język / Language
Język Polski
English