Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
logo
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
    • Etyka publikacyjna
Szukaj
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 59 Nr 1 (2023)

Tom 59 Nr 1 (2023)

Opublikowane: 2023-03-30

Articles

  • Studia jako przestrzeń kształtowania tożsamości zawodowej pedagogów specjalnych

    Sławomir Olszewski
    5-16
    • PDF
  • Namysł nad klasyfikacją w pedagogice specjalnej sprowokowany propozycją wyodrębnienia geragogiki specjalnej

    Katarzyna Parys
    17-35
    • PDF
  • Listy do Młodego Nauczyciela – przypomnienia

    Grażyna Dryżałowska
    37-46
    • PDF
  • Niepełnosprawność – refleksje w kontekście Strategii na rzecz Osób z Niepełnosprawnościami 2021–2030

    Irena Ramik-Mażewska
    47-59
    • PDF
  • Kategorie różnicujące w partycypacyjnych badaniach w działaniu oparte na modelu typu Mode 1 Science i Mode 2 Science w obszarze pedagogiki specjalnej

    Agata Borowska
    61-81
    • PDF
  • Rola dyrektora w budowaniu inkluzyjnej kultury szkoły w opiniach nauczycieli

    Karolina Tersa
    83-106
    • PDF

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Język / Language

  • Język Polski
  • English
Więcej informacji o systemie publikacji, Platformie i Obiegu OJS/PKP.