Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Open Menu
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
Etyka publikacyjna
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Strona domowa
/
Archiwum
/
Tom 57 Nr 15 (2019)
Tom 57 Nr 15 (2019)
Opublikowane:
2019-06-30
Articles
How do preschool children justify the use of figurative language. Data from research with irony comprehension task
Natalia Banasik-Jemielniak, Barbara Bokus
7-37
PDF
Jak dzieci w wieku przedszkolnym uzasadniają użycie języka figuratywnego. Dane z badań z zastosowaniem Zadania Rozumienia Ironii (ZRI)
Natalia Banasik-Jemielniak, Barbara Bokus
7-37
PDF
Cechy osobowości i poczucie kontroli w sytuacjach sukcesów i niepowodzeń wśród uczniów pierwszych klas gimnazjum
Sara Filipiak, Beata Łubianka
38-62
PDF
Personality traits and locus of control in situations of successes and failures among first grade junior high school students
Sara Filipiak, Beata Łubianka
38-62
PDF
Inteligencja i kreatywność adolescentów w kontekście postaw wychowawczych ich rodziców
Lucyna Teresa Bakiera, Agnieszka Sagan-Paprocka
63-78
PDF
Intelligence and creativity of adolescents in the context of their parents’ educational attitudes
Lucyna Teresa Bakiera, Agnieszka Sagan-Paprocka
63-78
PDF
Ocena zdrowia psychicznego studentów w wymiarze pozytywnym i negatywnym Inwentarz Zdrowia Psychicznego (IZP)
Sylwia Kluczyńska, Ewa Witkowska, Lidia Zabłocka-Żytka, Jan Czesław Czabała, Ewa Sokołowska
79-98
PDF
Assessment of students’ mental health in positive and negative aspect. Mental health inventory (IZP)
Sylwia Kluczyńska, Ewa Witkowska, Lidia Zabłocka-Żytka, Jan Czesław Czabała, Ewa Sokołowska
79-98
PDF
The Dilemma of Psychology: Objective without an Object?
Georg Lind
99-110
PDF
Wielokulturowość w pracy psychologa: etyka i praktyka w kontekście diagnozy klinicznej i pracy terapeutycznej
Adam Anczyk, Halina Grzymała-Moszczyńska, Agnieszka Krzysztof-Świderska, Jacek Prusak
111-125
PDF
Multiculturalism in the work of psychologists: ethics and practice in a context of clinical diagnosis and therapeutic work
Adam Anczyk, Halina Grzymała-Moszczyńska, Agnieszka Krzysztof-Świderska, Jacek Prusak
111-125
PDF
Wielokulturowość nowym wyzwaniem etycznym w pracy polskich psychologów szkolnych i akademickich
Adam Anczyk, Halina Grzymała-Moszczyńska, Agnieszka Krzysztof-Świderska, Jacek Prusak
126-138
PDF
Multiculturalism as a new ethical challenge for polish school and academic psychologists
Adam Anczyk, Halina Grzymała-Moszczyńska, Agnieszka Krzysztof-Świderska, Jacek Prusak
126-138
PDF
Between confidentiality policy and an obligation to denounce – does polish law ignore or protect professional secrecy of psychologists?
Maciej Bocheński
139-151
PDF
Pomiędzy zasadą poufności zawodowej a obowiązkiem denuncjacji – czy polskie prawo lekceważy, czy chroni tajemnicę zawodową psychologa?
Maciej Bocheński
139-151
PDF
Kodeks etyczno-zawodowy psychologa – analiza krytyczna wybranych zagadnień
Jarosław Kucharski
152-165
PDF
An ethical-professional code of a psychologist – a critical analysis of chosen issues
Jarosław Kucharski
152-165
PDF
The amendment of the Code of Ethics for Psychologists – assumptions and basis of the project
Anna Bogatyńska-Kucharska, Katarzyna Sikora, Małgorzata Steć
166-178
PDF
Nowelizacja Kodeksu Etyczno-Zawodowego Psychologa – założenia i odstawy projektu
Anna Bogatyńska-Kucharska, Katarzyna Sikora, Małgorzata Steć
166-178
PDF
The amendment of the Code of Ethics for Psychologists by the Polish Psychological Association
Anna Bogatyńska-Kucharska, Małgorzata Steć, Katarzyna Sikora, Marcin Szafrański
179-187
PDF
Nowelizacja Kodeksu Etyczno-Zawodowego Psychologa Polskiego Towarzystwa Psychologicznego
Anna Bogatyńska-Kucharska, Małgorzata Steć, Katarzyna Sikora, Marcin Szafrański
179-187
PDF
Konstanz Method of Dilemma-Discussion (KMDD®) an its application in the process of ethical education of psychologists
Małgorzata Steć
189-203
PDF
Konstancka Metoda Dyskusji Nad Dylematem (KMDD®) i możliwość jej zastosowania w procesie kształcenia etycznego psychologów
Małgorzata Steć
189-203
PDF
Wybrane aspekty etyczne w pracy psychoterapeuty na podstawie analizy przepisów, zbiorów zasad etycznych oraz opracowań odnoszących się do prowadzenia psychoterapii w Polsce
Katarzyna Śliwińska
204-214
PDF
Chosen ethical aspects in the work of psychotherapists – a review of ethical rules and elaborations regarding conducting psychotherapy in Poland on the basis of the regulations’ analysis
Katarzyna Śliwińska
204-214
PDF
R/S CBT. Religiously/spiritually sensitive cognitive-behavioral therapy – ethical remarks
Katarzyna Sikora
215-229
PDF
Terapia poznawczo-behawioralna wrażliwa na religię i duchowość – refleksje etyczno-zawodowe
Katarzyna Sikora
215-229
PDF
Etyka troski i jej granice w psychoterapii i pomocy psychologicznej
Michał Melonowski
230-241
PDF
„Ethics of care” and its limitations in psychotherapy and psychological counselling
Michał Melonowski
230-241
PDF
Psychologiczne i etyczne konteksty diagnozy słyszących dzieci niesłyszących rodziców
Dominika Wiśniewska
242-251
PDF
Psychological and ethical contexts of diagnosis of hearing children of deaf parents
Dominika Wiśniewska
242-251
PDF
Aktualny numer
Informacje
dla czytelników
dla autorów
dla bibliotekarzy
Język / Language
Język Polski
English