Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Open Menu
O CZASOPIŚMIE
CELE I ZAKRES
REDAKCJA
RADA NAUKOWA
RECENZENCI
BIEŻĄCE PUBLIKACJE ONLINE
ARCHIWUM
ZAPROSZENIE DO PUBLIKACJI
PRZESYŁANIE TEKSTÓW
DLA AUTORA
INFORMACJE OGÓLNE
ZASADY EDYTORSKIE
ZASADY KWALIFIKOWANIA TEKSTU DO DRUKU I PROCES RECENZJI
DLA RECENZENTA
ZASADY ETYCZNE
OBOWIĄZKI AUTORA
OBOWIĄZKI RECENZENTA
OBOWIĄZKI REDAKTORA
POLITYKA PRYWATNOŚCI
KONTAKT
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Strona domowa
/
Archiwum
/
Nr 10 (2022): Forum Lingwistyczne 10/2022: Interdyscyplinarność logopedii i współczesne trendy w naukach o komunikacji i jej zaburzeniach
Nr 10 (2022): Forum Lingwistyczne 10/2022: Interdyscyplinarność logopedii i współczesne trendy w naukach o komunikacji i jej zaburzeniach
Opublikowane:
2022-07-19
Pełny numer
PDF
Strony tytułowe
PDF
Spis treści
PDF
Table of Contents [Spis treści]
PDF (English)
Studia
Relationships Between Public Attitudes Toward Stuttering and Autonomic and Subjective Indices of Anxiety [Relacje między postawami wobec jąkania a autonomicznymi i subiektywnymi wskaźnikami lęku]
Kenneth St. Louis, Özlem Öge-Daşdöğen, Lauren E. Johnson, Jennifer G. Litzinger, Lauren Myers, Jeremy Donai
1-34
PDF (English)
Rola filmów w kształtowaniu właściwych postaw wobec jąkania się. Refleksje z polskich projekcji filmu When I stutter
Agnieszka Płusajska-Otto, Agnieszka Myszka
1-28
PDF
Postawy społeczne nauczycieli oraz uczniów szkół polskich wobec niepłynności mowy
Kamila Kuros-Kowalska, Natalia Moćko
1-19
PDF
Diagnoza logopedyczna dzieci w wieku poniemowlęcym z paraliżem fałdów głosowych. Studium przypadku
Magdalena Knapek, Paulina Wójcik-Topór
1-14
PDF
Palin PCI – terapia interakcyjna rodzic – dziecko dla jąkających się dzieci w praktyce – studium przypadku
Agata Deckert-Brzezińska, Kamil Brzeziński
1-19
PDF
Speech-Language Pathologists’ Collaboration with Interpreters: How to Reach Successful Outcomes [Współpraca logopedów z tłumaczami – jak uzyskiwać skuteczne efekty]
Henriette W. Langdon, Terry Irvine Sanez
1-15
PDF (English)
Wykorzystanie metody Kids’ Skills – Dam Radę! Bena Furmana w terapii dzieci z jąkaniem w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym
Maria Faściszewska
1-20
PDF
Varia
Interlinguistische und interdiskursive Kontrastivität am Beispiel der linguistischen Forschung zum Migrationsdiskurs in Polen und in Deutschland
[Kontrastytowność interlingwistyczna i interdyskursywna na przykładzie lingwistycznych badań dyskursu migracyjnego w Polsce i w Niemczech]
Marta Smykała
1-26
PDF (Deutsch)
Dziecięce interpretacje związków frazeologicznych z komponentem głowa
Ewelina Zając
1-10
PDF
Polemiki
Co pacjent/klient może wiedzieć o giełkocie? Kilka refleksji po lekturze książki Too fast for words. How discovering that I don’t stutter but “clutter” changed my life2 Rutgera Wilhelma (Nijmegen: Big Time Publishers 2020, 175 s., ISBN: 979-86-664-4439-9)
Monika Kaźmierczak
1-6
PDF
Naukowo-terapeutyczne rozprawy o jąkaniu się. Uwagi na temat książki Dialog bez barier – kompleksowa interwencja logopedyczna w jąkaniu, pod redakcją Katarzyny Węsierskiej i Hildy Sønsterud
Mirosław Daniel Michalik
1-5
PDF
Noty o autorach
Noty o autorkach i autorach
PDF
##plugins.block.makeSubmission.linkLabel##
##plugins.block.makeSubmission.linkLabel##