Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Open Menu
Bieżące Publikacje Online
Aktualny numer
Archiwum
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Cel i zakres tematyczny czasopisma
Zespół redakcyjny i Rada naukowa
Recenzenci
Polityka wydawnicza
Polityka otwartego dostępu
Etyka publikacji
Proces recenzji
Prawa autorskie
Polityka prywatności
Przesyłanie tekstów
Ogłoszenia
Kontakt
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Strona domowa
/
Archiwum
/
Tom 29 (2020)
Tom 29 (2020)
Opublikowane:
2020-10-06
Pełny numer
ZTiPDJP 2020 całość
ZTiPDJP 2020 spis treści
ZTiPDJP 2020 table of contents
Edukacja literacka i kulturowa
Polonistyczny regres, czyli o projektowanej dydaktyce polonistycznej
Maria Kwiatkowska‑Ratajczak
9-25
PDF
Niebezpieczny urok jednoznaczności — Paweł Smoleński Wnuki Jozuego (dydaktyka ostrzegawcza)
Krzysztof Koc
27-40
PDF
Odczytując palimpsest miejski. Na przykładzie Katowic
Krystian Węgrzynek
41-55
PDF
Artysta — neurobiolog? Malarskie manipulacje procesami widzenia
Maria Łynnik
57-70
PDF
Wyreżyserować lekcję. Nauczyciel jako aktor, reżyser i mistrz
Michał Łukowicz
71-85
PDF
Lektura szkolna ucznia z ASD. Na przykładzie W 80 dni dookoła świata Jules’a Verne’a
Helena Balcerek
87-97
PDF
Edukacja językowa
Kompetencje kluczowe w edukacji polonistycznej a działalność innowacyjna szkół — przykład rozwiązań dydaktycznych
Marta Kubarek
101-110
PDF
Kontekst kulturowy a program edukacji językowo‑komunikacyjnej w L1. Głos w dyskusji
Jolanta Nocoń
111-121
PDF
Rozwijanie języka edukacji szkolnej na przykładzie streszczenia
Marta Szymańska
123-138
PDF
O zadawaniu pytań na lekcji języka polskiego. Studium przypadku
Anna Tabisz
139-156
PDF
Aktywizowanie rozwoju sprawności słuchania w języku polskim jako ojczystym
Marta Urszula Chyb
157-171
PDF
Artykuły recenzyjne
Dylematy kształcenia polonistycznego, czyli czego nas uczą pierwsze lata reformy
Anna Janus‑Sitarz
175-186
PDF
Noty o Autorach
Redakcja ZTiPDJP
187-189
PDF
Indeks osobowy
Redakcja ZTiPDJP
191-195
PDF
Stopka redakcyjna
Redakcja ZTiPDJP
198
PDF