Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Open Menu
BIEŻĄCE PUBLIKACJE ONLINE
AKTUALNY NUMER
ARCHIWUM
O CZASOPIŚMIE
O CZASOPIŚMIE
CELE I PROFIL TEMATYCZNY
ZESPÓŁ REDAKCYJNY
RADA NAUKOWA
RECENZENCI
POLITYKA WYDAWNICZA
HARMONOGRAM PUBLIKACJI
ETYKA PUBLIKACYJNA
PROCES RECENZJI
OTWARTY DOSTĘP I ARCHIWIZACJA
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
PRZESYŁANIE TEKSTÓW
ZGŁOŚ TEKST
ZASADY EDYTORSKIE
ANONIMIZOWANIE TEKSTU
PRAWA AUTORSKIE
ZASADY KWALIFIKOWANIA TEKSTU DO PUBLIKACJI
PROCES PUBLIKACJI PO ZAKWALIFIKOWANIU TEKSTU
OGŁOSZENIA
KONTAKT
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Strona domowa
/
Archiwum
/
Nr 7 (2018): Logopedia Silesiana nr 7 (7/2018)
Nr 7 (2018): Logopedia Silesiana nr 7 (7/2018)
Opublikowane:
2018-12-23
Pełny numer
Logopedia Silesiana 7(2018)
Spis treści
Spis treści
Redakcja Logopedia Silesiana
7-8
PDF
Introduction
Wprowadzenie
Olga Przybyla
11-14
PDF
Część pierwsza. Prace naukowo-badawcze
The Evaluation of Sensory Integration and Partial Pragmatic Communication Abilities in Children with Autism Spectrum Disorder with the Application of a New Evaluation Material. Speech-Language Therapy Approach
Kateřina Vitásková, Jana Mironova Tabachová
17-35
PDF (English)
Komunikacja lekarz – pacjent w opinii pacjentów
Agnieszka Sulkowska, Stanisław Milewski, Katarzyna Kaczorowska-Bray
36-55
PDF
Zaburzenia językowe w przebiegu choroby alkoholowej. Obraz i dynamika
Urszula Ciszewska-Psujek
56-80
PDF
Analiza ilościowa grup spółgłoskowych w logopedycznych narzędziach do badania zaburzeń artykulacji
Ewa Binkuńska
81-101
PDF
Część druga. Studia z praktyki logopedycznej
Padaczka w diagnozie i terapii logopedycznej. Studium przypadku
Jolanta Panasiuk
105-138
PDF
Zastosowanie technik poznawczo-behawioralnych w leczeniu stanów logofobii. Studium przypadku
Mieczysław Chęciek, Sylwia Kozłowska-Stoch
139-153
PDF
Trening relaksacyjny w pracy z pacjentem z afazją. Studium przypadku
Anna Guzy
PDF
Późna diagnoza niedosłuchu a jakość komunikacji i rozwoju psychospołecznego dziecka w wieku przedszkolnym. Studium przypadku
Anna Czyż, Anna Michalczyk
164-183
PDF
Rozwój sprawności sensorycznych w normie i zaburzeniu. Analiza porównawcza
Kamila Bigos
184-201
PDF
Dysfunkcje komunikacyjne u dziecka z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Studium przypadku
Anna Gagat-Matuła, Natalia Malik
202-214
PDF
Rozwój mowy i komunikacji dziecka z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Studium przypadku
Aneta Syta
215-225
PDF
Zaburzenia językowe i komunikacyjne dziecka z zespołem Aspergera. Studium przypadku
Olga Przybyla, Justyna Wons
226-254
PDF
Gry planszowe jako element wspomagania terapeutycznego osoby z mózgowym porażeniem dziecięcym
Małgorzata Waryszak
255-269
PDF
Część trzecia. Recenzje
Recenzja: Alina Maciejewska: Analogia w języku i umyśle. Teoria „grup proporcjonalnych relacji” w badaniach nad kompetencją językową uczniów i studentów. Siedlce, Wydawnictwo Uniwersytetu Przyrodniczo- -Humanistycznego w Siedlcach, 2015, 364 stron
Jolanta Panasiuk
273-278
PDF
##plugins.block.makeSubmission.linkLabel##
##plugins.block.makeSubmission.linkLabel##
Język / Language
English
Język Polski