Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
ONLINE FIRST
CURRENT ISSUE
ARCHIVE
ABOUT
ABOUT THE JOURNAL
AIMS AND SCOPE
EDITORIAL TEAM
ACADEMIC BOARD
PEER REVIEWERS
PUBLISHING POLICY
PUBLISHING SCHEDULE
CODE OF ETHICS
PEER REVIEW PROCESS
OPEN ACCESS AND ARCHIVING
PRIVACY STATEMENT
SUBMISSIONS
MAKE A SUBMISSIONS
EDITORIAL GUIDELINE
ANONIMIZING THE TEXT
COPYRIGHT
ACCEPTANCE FOR PUBLICATION CRITERIA
PUBLICATION PROCESS AFTER ACCEPTANCE
ANNOUNCEMENTS
CONTACT
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
No. 7 (2018): Logopedia Silesiana nr 7 (7/2018)
No. 7 (2018): Logopedia Silesiana nr 7 (7/2018)
Published:
2018-12-23
Full Issue
Logopedia Silesiana 7(2018) (Język Polski)
Spis treści
Spis treści
Redakcja Logopedia Silesiana
7-8
PDF (Język Polski)
Introduction
Wprowadzenie
Olga Przybyla
11-14
PDF (Język Polski)
Część pierwsza. Prace naukowo-badawcze
The Evaluation of Sensory Integration and Partial Pragmatic Communication Abilities in Children with Autism Spectrum Disorder with the Application of a New Evaluation Material. Speech-Language Therapy Approach
Kateřina Vitásková, Jana Mironova Tabachová
17-35
PDF
Doctor–Patient Communication – According to Patients
Agnieszka Sulkowska, Stanisław Milewski, Katarzyna Kaczorowska-Bray
36-55
PDF (Język Polski)
Linguistic Disorders in Alcohol Dependence: Representation and Dynamics
Urszula Ciszewska-Psujek
56-80
PDF (Język Polski)
The Quantitative Analysis of Consonant Groups in Speech Therapy Diagnosis of Articulation Disorders
Ewa Binkuńska
81-101
PDF (Język Polski)
Część druga. Studia z praktyki logopedycznej
Epilepsy in Diagnosis and Logopaedic Therapy: A Case Study
Jolanta Panasiuk
105-138
PDF (Język Polski)
Cognitive Behavioural Techniques in Logophobia Treatment: A Case Study
Mieczysław Chęciek, Sylwia Kozłowska-Stoch
139-153
PDF (Język Polski)
Relaxation Training and Patients with Aphasia: A Case Study
Anna Guzy
PDF (Język Polski)
Late Diagnosis of Hearing Impairment and the Quality of Communication and Psycho-social Development of Preschool Patients: A Case Study
Anna Czyż, Anna Michalczyk
164-183
PDF (Język Polski)
The Development of Perceptual Functions as a Norm and Pathology: A Comparative Analysis
Kamila Bigos
184-201
PDF (Język Polski)
Impaired Communication in a Child with Autism Spectrum Disorder: A Case Study
Anna Gagat-Matuła, Natalia Malik
202-214
PDF (Język Polski)
Development of Speech and Communication of the Child with Autism Spectrum Disorder: A Case Study
Aneta Syta
215-225
PDF (Język Polski)
Disorders of Speech Development and Communication of the Child with the Asperger Syndrome: A Case Study
Olga Przybyla, Justyna Wons
226-254
PDF (Język Polski)
Board Games as a Therapeutic Support for People with Cerebral Palsy
Małgorzata Waryszak
255-269
PDF (Język Polski)
Część trzecia. Recenzje
Recenzja: Alina Maciejewska: Analogia w języku i umyśle. Teoria „grup proporcjonalnych relacji” w badaniach nad kompetencją językową uczniów i studentów. Siedlce, Wydawnictwo Uniwersytetu Przyrodniczo- -Humanistycznego w Siedlcach, 2015, 364 stron
Jolanta Panasiuk
273-278
PDF (Język Polski)
Make a Submission
Make a Submission
Language
English
Język Polski