Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Open Menu
O CZASOPIŚMIE
CELE I ZAKRES
REDAKCJA
RADA NAUKOWA
RECENZENCI
BIEŻĄCE PUBLIKACJE ONLINE
ARCHIWUM
ZAPROSZENIE DO PUBLIKACJI
PRZESYŁANIE TEKSTÓW
DLA AUTORA
INFORMACJE OGÓLNE
ZASADY EDYTORSKIE
ZASADY KWALIFIKOWANIA TEKSTU DO DRUKU I PROCES RECENZJI
DLA RECENZENTA
ZASADY ETYCZNE
OBOWIĄZKI AUTORA
OBOWIĄZKI RECENZENTA
OBOWIĄZKI REDAKTORA
POLITYKA PRYWATNOŚCI
KONTAKT
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Strona domowa
/
Archiwum
/
Tom 11 Nr 2 (2023): Forum Lingwistyczne: Werbalne i pozawerbalne aspekty perswazji
Tom 11 Nr 2 (2023): Forum Lingwistyczne: Werbalne i pozawerbalne aspekty perswazji
Opublikowane:
2024-02-15
Pełny numer
FL 11.2(2023) całość
Spis treści
Table of Contents
Noty o autorach
Od Redakcji
Wstęp – kilka uwag na temat perswazji
Adam Warzecha, Jacek Warchala
1-5
PDF
Studia
Wizerunek kryzysu migracyjnego na granicy Białorusi z Unią Europejską w „Gazecie Wyborczej”, „Rzeczpospolitej” i „Dzienniku Gazecie Prawnej” w perspektywie framing analysis
Rafał Leśniczak
1-18
PDF
Kto manipuluje? Komunikacja?
Michael Fleischer
1-16
PDF
Pragmatic Function of Ellipsis in Political Interview
Azad Mammadov, Jamila Agamaliyeva
1-11
PDF (English)
Komunikacja perswazyjna w filmach animowanych dla dzieci
Jaśmina Śmiech
1-20
PDF
Wizualno-słowna gra z odbiorcą: O perswazyjności plakatu słów kilka
Elwira Bolek
1-11
PDF
Perswazja i propaganda polityczna na sztrajfach z lat 1945–1955
Marta Śleziak
1-14
PDF
Les formes de persuasions dans le discours de Greta Thunberg [Formy perswazji w przemówieniu Grety Thunberg]
Christine Martinez
1-10
PDF (French)
Externe und interne Textsortenmerkmale des Feuilletons am Beispiel der Zeitschriften „Be active“ und „Vegan World“ – eine Fallstudie
Katarzyna Penar
1-23
PDF (German)
Autoprezentacja (perswazyjna) profili lekarzy na niemieckich i polskich portalach służących ocenie lekarzy
Marcelina Kałasznik
1-17
PDF
Język włoski w polskiej reklamie
Katarzyna Maniowska
1-18
PDF
Humor pomostem między wczoraj i dziś: Analiza realizacji humoru intertekstualnego na wybranych przykładach kampanii reklamowej Lidla na Facebooku
Anna Stwora
1-17
PDF
Varia
Groźba karalna zabójstwa jako przestępstwo językowe w świetle orzecznictwa polskich sądów karnych
Anna Falana-Jafra
1-9
PDF
„Dbałość i medycyna" – reklama medyczna jako tekst kultury. Spostrzeżenia wstępne
Tomasz Bielak
1-9
PDF
Semantyczne zmiany słowa „polityczny" we współczesnej polszczyźnie
Jolanta Antas
1-19
PDF
##plugins.block.makeSubmission.linkLabel##
##plugins.block.makeSubmission.linkLabel##