Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Open Menu
BIEŻĄCE PUBLIKACJE ONLINE
AKTUALNY NUMER
ARCHIWUM
O CZASOPIŚMIE
O CZASOPIŚMIE
CELE I PROFIL TEMATYCZNY
ZESPÓŁ REDAKCYJNY
RADA NAUKOWA
RECENZENCI
POLITYKA WYDAWNICZA
HARMONOGRAM PUBLIKACJI
ETYKA PUBLIKACYJNA
PROCES RECENZJI
OTWARTY DOSTĘP I ARCHIWIZACJA
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
PRZESYŁANIE TEKSTÓW
ZGŁOŚ TEKST
ZASADY EDYTORSKIE
ANONIMIZOWANIE TEKSTU
PRAWA AUTORSKIE
ZASADY KWALIFIKOWANIA TEKSTU DO PUBLIKACJI
PROCES PUBLIKACJI PO ZAKWALIFIKOWANIU TEKSTU
OGŁOSZENIA
KONTAKT
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Strona domowa
/
Archiwum
/
Nr 9 (2020): Logopedia Silesiana nr 9 (9/2020)
Nr 9 (2020): Logopedia Silesiana nr 9 (9/2020)
Opublikowane:
2021-01-12
Pełny numer
Logopedia Silesiana 9(2020)
Spis treści
Spis treści
Redakcja LS
1-3
PDF PL/ENG
Introduction
Wprowadzenie
Olga Przybyla
1-4
PDF PL/ENG
Artykuły
Syndrom wypalenia zawodowego wśród nauczycieli w kontekście doświadczanych przez nich trudności głosowych
Anna Guzy
1-26
PDF ENG/PL
Funkcjonowanie słuchu fonematycznego u dzieci z alkoholowym zespołem płodowym
Marta Krakowiak
1-37
PDF ENG/PL
Dynamika ustępowania zaburzeń afatycznych u chorego po udarze mózgu
Kamila Bigos
1-45
PDF ENG/PL
Metoda Indywidualnej Stymulacji Słuchu Johansena (JIAS) – zastosowanie w terapii trudności słuchowych. Studium przypadku
Aldona Kocyła-Łukasiewicz
1-36
PDF ENG/PL
Przeżycia i emocje towarzyszące studentom pierwszego roku magisterskich studiów logopedycznych
Nauczanie problemowe na Uniwersytecie Jagiellońskim
Robert Dębski, Feliks Matusiak, Rafał Młyński
1-34
PDF ENG/PL
Ocena funkcjonowania chorych z zaburzeniami połykania po operacji radykalnego usunięcia krtani
Katarzyna Godlewska, Barbara Jamróz, Joanna Chmielewska-Walczak, Magdalena Milewska
1-21
PDF ENG/PL
Interakcyjna sprawność pragmatyczna niemówiących dzieci 6–9-letnich z zaburzeniami ze spektrum autyzmu
Katarzyna Januszczak
1-28
PDF ENG/PL
Superstruktura opowiadania na podstawie wypowiedzi osób z uszkodzeniami słuchu
Ewa Dzięcioł-Chlibiuk
1-35
PDF ENG/PL
Rozwijanie ekspresji werbalnej dzieci w wieku przedszkolnym
Olga Przybyla
1-10
PDF (English)
Komunikacja dzieci i młodzieży z mózgowym porażeniem dziecięcym i niepełnosprawnością intelektualną na tle oceny jakości życia
Ewa Boksa
1-27
PDF ENG/PL
Percepcja nienatywnych kategorii fonologicznych w mowie kierowanej do dorosłych i do dzieci. Badanie eksperymentalne
Maciej Karpiński, Katarzyna Klessa
1-20
PDF (English)
Komunikacja alternatywna i wspomagająca w procesie rozwoju mowy i komunikacji dzieci z zaburzeniem ze spektrum autyzmu
Marta Giziewska
1-18
PDF ENG/PL
Faza preoralna połykania i jej zaburzenia u osób z głęboką niepełnosprawnością intelektualną
Alicja Chilińska-Pułkowska, Katarzyna Kaczorowska-Bray
1-27
PDF ENG/PL
Umiejętności nominacyjne przedszkolaków
Monika Kij
1-47
PDF ENG/PL
Strategie kompensacyjne w zachowaniach językowych mężczyzn uzależnionych od alkoholu
Urszula Ciszewska-Psujek
1-28
PDF ENG/PL
Leksykalne i syntaktyczne aspekty dyskursu narracyjnego u osób z otępieniem z ciałami Lewy’ego i z chorobą Alzheimera
Klaudia Kluj-Kozłowska, Aneta Domagała, Emilia J. Sitek, Stanisław Milewski, Bogna Brockhuis, Dariusz Wieczorek, Piotr Lass, Jarosław Sławek
1-34
PDF ENG/PL
Rehabilitacja poudarowa oraz rehabilitacja afazji. Studium porównawcze międzynarodowych wytycznych
Dobrinka Georgieva, Dobrinka Kalpachka, Rossen Kalpachki
1-15
PDF (English)
Pacjenci poudarowi – częstotliwość i skuteczność rehabilitacji i terapii logopedycznej
Anna Grażyńska, Weronika Urbaś, Krzysztof Duda, Mateusz Toś, Maria Flak, Elżbieta Zych-Twardowska, Ewa Krzystanek
1-13
PDF (English)
Potencjalny wpływ środków zapobiegających SARS CoV-2 (COVID-19) na percepcję i produkcję mowy. Opinia logopedy
Kateřina Vitásková
1-18
PDF (Čeština)
Specyfikacja wczesnej terapii logopedycznej umożliwiającej przyjmowanie pokarmu przez wcześniaki z przewlekłym zapaleniem płuc
Barbora Červenková
1-16
PDF (Русский)
Rozwój umiejętności komunikacyjnych dwujęzycznego dziecka pochodzenia czesko-wietnamskiego w wieku przedszkolnym z perspektywy patologii mowy
Tereza Teofilová, Jana Mironova Tabachová, Kateřina Vitásková
1-18
PDF (English)
Recenzje
Recenzja Zbigniew Tarkowski, Ewa Humeniuk: Shyness, logophobia, mutism. Diagnosis and therapy [Nieśmiałość, logofobia, mutyzm. Diagnoza i terapia]. New York, Nova Science Publishers, 2020, 221 stron
Edyta Śniszewska
1-3
PDF (Polski)
Recenzja Metody terapii logopedycznej. Red. Aneta Domagała, Urszula Mirecka. Lublin, Wydawnictwo Uniwersytetu Marie Curie-Skłodowskiej, 2018, 1094 stron
Monika Budkowska
1-5
PDF (Polski)
Noty o autorach
Noty o Autorach
Redakcja LS
1-11
PDF
##plugins.block.makeSubmission.linkLabel##
##plugins.block.makeSubmission.linkLabel##
Język / Language
English
Język Polski